Friday, December 10, 2010

Assalamualaikum...

Hallohaaa...

ri ni aku nk share siapa buah hati aku..
nk tau x????
perlu ke korang tahu???
tkot mlas bca entry aku ja...
hihihihihi.....

aku xtau la kami ni secocok atau x..
aku sayang dia x???
mestilah... mcm couple lain gak...
lau spe nak kat dia bleh blah la...
hahahahahaha....

dia baik hati tau...
tp.... garang gak..
hihihihihihi... takot gler ble dia dah ngamok..
mse tu lebih baik diam diri..
tapi aku syg dia juga...


jom kita tgk siapakah beliau...
nk tgk gak ke???
meh view...
meh la.....
malu la plak...
hihihihihihi.... mst ampa2 ni kutuk punya..
tapi semua manusia x sempurna kan3???
banyak la plak celoteh aku...


taadaaaaaa......


























uishhh... jgn dok ngata tau..
ni ja insan yg paling2 aku syg tau..
doa2 kn la semoga berkekalan..
INSYALLAH...
:) 

No comments:

Post a Comment