Thursday, December 16, 2010

BINATANG!!!!

Assalamualaikum...
Aiiiii....
tgk title aku entry kali ni mcam kuanQ ajo kit an..an..an..?
tapi mmg nk citer sal binatang pn..
hahahahaaha...
bkn apa...sebenarnya aku rindukan beberapa ekor binatang kat umah aku..
tibe2 kebosanan plak mlm ni...
so binatang tu la aku blasah bila bosan...

kesian mereka2 itu kan..
jahatnya aku...
tapi kalau mereka dengar suara aku, mereka wat xtau & berlagak..
nyampah...pastu nak ngada2 dgn my father lak...memilih!!! 
bila waktu beradu plak nak tmpat selesa n cool...
lg mengada auw... ish geram aku..
time mkn pun sama gak..konon2 xmau share..
nk bekas asing2 je..

meh nk tunjuk gambar meh...

 namanya SYUKUR..
lihatlah tempat beradu beliau 2...
terbaek auw..


namanya MEON 
dia ni la sombong...
tgk..tgk...tgk..
snap pic pn landing ats kerusi..


ni plak tempat beradu si MEON..


ini ialah ATEH kerana bulunya yg puteh..
nampak x???nampak x???
 dia suka main arrow dlm laptop aku..
pe la..bukan bleh amik pun..
hihihihihihi...

selepas penat bermain2...


tampat landing yg selesa..
(tudung saji 100% tikar mgkuang auw)
Last but not least...

Happy Family..
nama ank ATEH ialah Upin..
sebabkan kat kepala dia ada tompok hitam ckit (ala2 jmbul Upin kartun 2)
Ipin dh mati sbb kne langgar..
cian mereka..

MISS THEM SO MUCH!!!!!

ok..till here..
smpai ketemu lg ye...
:) 
 
 

No comments:

Post a Comment